مزایای ماشین لباسشویی صنعتی

آیا استفاده از ماشین لباسشویی های صنعتی برای منازل فایده ای دارد؟

بسیاری از بخش ها که با قوانین بهداشت و ایمنی سختیگرانه سر و کار دارند از جمله هتل ها و بیمارستان، به تجهیزاتی اهمیت می دهند که به عنوان تجهیزات لاندری شناخته می شود. وقتی در مورد تجهیزات لاندری صحبت می شود، برای شست و شو طیف گسترده ای از البسه و پارچه و.. و خشک کردن آن ها، تجهیزات مربوط و مورد نیاز وجود دارد. ماشین لباسشویی صنعتی برای مصارف و دفعات استفاده بیشتر استفاده می شود و شست و شو البسه فراوان را در بر می گیرد. برای مثال، از بین بردن لکه ها، روغن و کثیفی هایی ناشی از غذا بر روی لباس ها، گرد و غبار و... را به طور کامل و عالی تمیز می کند و در نتیجه هیچ محصول یا تجهیزاتی ایمن و کارآمد همچون ماشین لباسشویی صنعتی برای هتل ها و بیمارستان ها وجود نخواهد داشت. ماشین لباسشویی صنعتی که برای شست و شو انبوهی از البسه در نظر گرفته شده است، آیا می تواند برای استفاده در منازل مناسب باشد یا فایده ای داشته باشد؟ خیر. لذا، در این زمینه بررسی های مهم از قبیل: ظرفیت، نوع نصب و مکان کم آشپزخانه، تعداد میزان لباس کم که موجب مصرف آب و برق بیش از حد می شود، نشان می دهد که به کار گیری یک ماشین لباسشویی صنعتی برای منازل، امری غیر صحیح است و در این جهت، نوع معمولی با ابعاد کوچک که قابل نصب و فضای کمی را اشغال می کند، گزینه ایده آلی است. قیمت ماشین لباسشویی صنعتی با توجه به پیشرفت های فنی، تکنولوژی و قابلیت های آن ها بسیار کاهش یافته است و آن ها می توانند برای سازماندهی به فرآیند شست و شو، گزینه ای مقرون به صرفه باشند. علاوه بر این، هزینه های استفاده از خشک کن های صنعتی، دستگاه آبگیر صنعتی که به طور قابل توجهی در فرآیند خشک کردن البسه موثر و با سرعت هستند، بسیار کم می باشد.

ماشین لباسشویی صنعتی یا معمولی:

هر دو گزینه، کاربرد های مخصوص و مربوط به خود را دارند و در زمینه های کاربردی خود، عملکرد فوق العاده و رضایت بخشی دارند. اما، انتخاب و تهیه آن ها بستگی به کار ها یا فعالیت، انتظارات شما دارد. به طور مثال،  قدرت ماشین های لباسشویی صنعتی بیشتر است و به همین جهت می توانند تاثیر مثبت بر تمیز شدن البسه بگذارند. یا می توانیم به سرعت آن ها اشاره کرد. همانطور که ذکر شد از آن ها برای تمیز شدن البسه های فراوان استفاده می شود که مقادیر بالا را در مدت زمان کوتاهی تمیز و ضد عفونی می کند. با این حال، این قدرت و توان ماشین های لباسشویی صنعتی، ظرفیت و ابعاد موجب شده است تا قیمت بالایی داشته باشند و در برخی از شرایط، افراد با چشم پوشی از عملکرد و سرعت عالی، ماندگاری بالا و مقاومت، نتایج مطلوب، نوع معمولی را تهیه می کنند که برای یک خشکشویی یا هتل و... نامناسب است و علت عدم مناسب بودن آن ها در ادامه ذکر شده است.

تجهیزات خریداری شده در هر حرفه باید مطابق با وظایف و اهداف باشد و یکی از دلایل برای اثبات عدم مناسب بودن ماشین لباسشویی معمولی برای خشکشویی و... است. ممکن است منابع و انرژی بیشتری مصرف کند، عملکرد بسیار آهسته موجب عدم نظم و سازماندهی و.. گردد.

عملکرد:

علت تطابق ماشین های لباسشویی صنعتی با وظایف و اهدافی همچون شست و شو البسه فراوان و طیف وسیعی از پارچه و ملافحه و.. عملکرد و ویژگی های بسیار و بی نظیر آن ها است. همانطور که می دانیم انواع ماشین لباسشویی ها، از دوام و مقاومت، تحمل متفاوتی برخوردار است.  جهت برآوردن نیاز های کسب و کار و تهیه تجهیزات مقاوم، با دوام، گزینه مطلوب شما، ماشین های لباسشویی صنعتی است.

ظرفیت:

اگر تا کنون نوع و ظاهر ماشین های لباسشویی صنعتی را جست و جو کرده باشید، خواهید دید که برای خرید یکی از آن ها، ابعاد و ظرفیت های فراوانی دارند و همچنین این ابعاد از همتایان خود یعنی نوع معمولی بسیار بزرگتر می باشد. بسته به نیاز کسب و کار خود، اگر مقادیر البسه و .. بسیار است می توانید از دو ماشین لباسشویی صنعتی به صورت همزمان استفاده کنید و نگران هزینه های مصرف آب و برق نباشید. لذا، طراحی آن ها مبنا بر استفاده کم آب و برق و صرفه جویی در آن ها است.

قابلیت اطمینان و دوام:

همانطور که گفته شده است، این تجهیزات با پیشرفت های فنی، تکنولوژی و... به صورت محصولاتی مدرن و همراه با تکنولوژی های روز دنیا تولید شده است. پیاده سازی فناوری ها و روش های مهندسی، استاندارد ها سبب عملکرد قابل اطمینان و دوام آن ها شده است. بدان معنی که می توانند حجم بالایی از کار را تحمل کنند و با پشت سر گذراندن چرخه های شست و شو فراوان، برای آن ها مشکلی ایجاد نگردد. آن ها برای اطمینان از عملکرد و قابلیت و امکانات با آزمون ها و آزمایشاتی امتحان و ارزیابی شده اند که استاندارد ها و قوانین لازم را تایید کرده اند.

چه زمانی ممکن است یک ماشین لباسشویی خانگی انتخاب بهتری باشد؟

همانگونه که در تعریف و ویژگی های برتر یک ماشین لباسشویی صنعتی، قدرت و عملکرد آن ها ثابت شده است. با این حال، در برخی از مواقع این ماشین های لباسشویی خانگی هستند که انتخاب و عملکرد مناسبی خواهند داشت. از دلایل انتخاب آن ها برای استفاده و بهره مندی در منازل، به نوع نصب و فضای موجود اشاره شده است. یکی از دلایلی که ماشین لباسشویی خانگی گزینه بهتری خواهد بود، مقدار فضا و مکانی است که آن ها اشغال می کند. با ظرفیت ها کم نسبت به ماشین لباسشویی صنعتی، می توانند فضای اندکی در آشپزخانه های خانگی را اشغال نمایند و بدون شک، فضای موجود برای قرار دادن یک ماشین لباسشویی صنعتی کافی و مناسب نمی باشد و حتی این امر در عملکرد آن ها موثر خواهد بود. یکی از دلایل دیگر، مصرف انرژی است. هنگامی که مصرف آب و برق برای شما مهم است، به دنبال تجهیزاتی کم مصرف هستید و تمام گزینه و مدل های حاظر در بازار را بررس خواهید کرد. بررسی کلی آن ها نشان می دهد که نوع معمولی برای منازل می تواند یک دستگاه ایده آل و کم مصرف باشد اما برای استفاده در خشکشویی و بیمارستان و... باید هزینه های مصرف آب و برق و.. را در نظر گرفت. در نهایت، یکی از عوامل بازدارنده، هزینه های آن ها است. قیمت ماشین لباسشویی صنعتی 4 برابر گران تر از نوع معمولی است و به همین علت مخارج و مبالغ نوع معمولی برای استفاده در منازل ممکن است تنها انتخاب شما باشد که در ابعاد و ظرفیت و برند ها مختلف آن ها نیز وجود خواهد داشت. با توجه به نکات و معیار های ذکر شده، وجه تمایزات آن ها، مشخص است که برای چه مصارف و کاربرد هایی کدام نوع از آن را تهیه کرد. اگر کسب و کار شما به یک دستگاه برای شست و شو البسه احتیاج دارد و برای آن ها مکان و موقعیت نسبتا کافی و بزرگ را در نظر گرفته اید، ماشین های لباسشویی صنعتی را باید تهیه کنید. آیا تا کنون به عنوان صاحب خشکشویی شنیده اید که شست و شو البسه با ماشین های لباسشویی معمولی، ناکارآمد است. با پرس و جو و بررسی علت آن متوجه خواهید شد که دو نوع موجود در بازار به صورت خودکار البسه را شست و شو می کنند اما ایمنی و ویژگی های تطبیق یافته ماشین لباسشویی صنعتی موجب برتریت آن ها می گردد. در نتیجه پیشرفت های فن آوری به صورت چشمگیری سبب بهبود یافتن عملکرد و توان آن ها شده است که به آن ها تجهیزات کارآمد و مقاوم گفته می شود. در عین حال، قیمت ماشین لباسشویی صنعتی که مانعی برای خرید و تهیه آن ها بود و اکثر افراد نوع معمولی را با هزینه کم تهیه می کردند. امروزه تکنولوژی و قابلیت های مدرن و هوشمند طراحی شده آن ها، سبب افزایش خرید و تهیه آن ها شده است.

نگهداری ماشین لباسشویی صنعتی :

آیا می دانستید عدم نگهداری صحیح و منظم یکی از مرسوم ترین علت های خرابی و کاهش کیفیت عملکرد آن ها است. قابل توجه است که عدم عملکرد آن ها بیش از تاثیر بر کسب و کار شما مومب هزینه های تعمیرات گران قیمت می شود. برای همین منظور، به صورت صحیح استفاده کردن و نگهداری ایمن آن ها بسیار مهم است. آگاهی از حداقل اصول اولیه موجب کمک شما در امر نگهداری آن ها می شود. با این وجود، در ادامه ذکر خواهد شد که این عملیات را چگونه انجام دهید و تاثیرات منفی را ایجاد نکند. برای انجام این امر باید از اهمیت و مزایای اینکار مطلع باشید که شامل:

کمک به افزایش طول عمر دستگاه

هزینه های تعویض قطعات و اجزای آن کاهش پیدا می کند.

کاهش هزینه برق و آب

بدون نقص و توقف عملکرد به اهداف و عملیات شست و شو و استریل کردن البسه می پردازند. روش های اصلی و بخش هایی مهم برای تمیز کردن ماشین لباسشویی صنعتی عبارتند از فیلتر ها و... مراحل ساده تمیز کردن آن ها مربوط به لکه زدایی و حذف رسوبات و جرم ها می باشد. برای رفع جرم ها و رسوبات موجود و... باید از مواد شیونده یا محصولات خاص استفاده کنیم تا بتوانند جرم های به وجود آمده را رفع کنند.

قیمت ماشین لباسشویی صنعتی :

یک فاکتور مهم در تصمیم خرید و تهیه ماشین های لباسشویی صنعتی، ویژگی ها است که شامل تنظیمات و برنامه های مختلف و چرخه های شست و شو، سرعت و بهره وری صحیح و به صرفه از منابع، ظاهر زیبا و براق و شیک است. به َطور کلی، در قیمت ماشین لباسشویی صنعتی تمام فاکتور های ذکر شده به صورت کلی به عنوان ویژگی های یک ماشین لباسشویی صنعتی مناسب و خوب در نظر گرفته می شود. ماشین لباسشویی صنعتی محصولی بسیار ضروری در خشکشویی، بیمارستان و هتل است و تمام فعالیت های شست و شو البسه تا خشک کردن و... از یک ماشین لباسشویی صنعتی با عملکرد عالی و سازگارانه شروع می شود. به علت وضعیت ناپایدار و شرایط اقتصادی، قیمت ماشین لباسشویی صنعتی متفاوت خواهد بود. البته قیمت آن بستگی به عواملی دارد که می تواند قیمت آن ها را تغییر دهد. یکی از معیار های ویژه خرید ماشین لباسشویی صنعتی، قیمت آن ها است که افراد هزینه های کم تری را به نوع معمولی یا دست دوم اختصاص می دهند. طبق شواهد ارائه شده، رویکرد های متفاوتی از خرید نوع معمولی یا دست دوم و نوع صنعتی وجود دارد. همانطور که به رایج ترین تفاوت های ماشین لباسشویی صنعتی و معمولی اشاره شده است. پیامد های ماشین لباسشویی صنعتی دست دوم نیز همانند نوع معمولی است و می تواند مسیر اهداف شما را تغییر دهد و یا استفاده از آن ها به‌ علت هزینه های تعمیر دشوار باشد.  ظاهر متقاوت و نسبتا بزرگ آن ها برای پاسخگویی نیاز های شما است که عوامل اصلی در قیمت ماشین لباسشویی صنعتی با معمولی است. نکات برجسته یک ماشین لباسشویی صنعتی که دز قیمت آن ها موثر می باشند شامل: تمام البسه، پارچه ها، ملافحه و رو میزی، حوله، پتو و... را شست و شو می نماید و علاوه بر آن، زمان کوتاهی برای شست و شو موارد ذکر شده نیاز است. مصرف انرژی آن ها بر اساس نوع عملکرد و مکانیسم تنظیم شده است که در نتیجه بر قیمت ماشین لباسشویی صنعتی تاثیر می گذارد. علاوه بر عوامل موثر گفته شده، ظرفیت و قابلیت ها، جنس بدنه و لوازم جانبی و نوع نصب و کاربرد در مورد محاسبه قیمت ماشین لباسشویی صنعتی مهم می باشد.

گروه تولیدی و صنعتی تجهیز گستر:

گروه تولیدی و صنعتی تجهیز گستر، تولید کننده و تامین کننده پیشرو ماشین لباسشویی صنعتی و طراحی تجهیزات صنعتی است که راه حل های سفارشی را برای نیاز های مختلف مشتریان ارائه می دهد. ماشین لباسشویی صنعتی شرکت تجهیز گستر خاورمیانه، یک سرمایه گذاری عالی، با دوام و کاربردی است و در برابر شرایط شدید در هر شرایطی سازگار است و برای استفاده های صنعتی، خانگی و نهادی ایده آل است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ماشین لباسشویی صنعتی، فرآیند تولید ماشین لباسشویی صنعتی و همچنین اطلاع از قیمت ماشین لباسشویی صنعتی، به وبسایت ماشین لباسشویی صنعتی تجهیز گستر خاورمیانه مراجعه و یا با کارشناسان و متخصصان تجهیز گستر از طریق شماره تماس های ۰۲۱۴۴۳۷۴۲۸۳ و ۰۹۱۲۸۲۹۹۷۹۳ در ارتباط باشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد